Uke 6

Startet dagen idag med å stemple meg selv inn og telle opp egen kasse, deretter tok jeg konteinere vi ikke hadde bruk for i butikken, bak senteret. 

Så deretter gjennom ukens mål og øvde litt på å binde buketter, samt snitte dem.

Sjefen hadde planlagt diverse layout pp hvordan de forskjellige bordene så ut, så jeg sku bytte fra svarte potter til grønne og beige. 

Alt av vanning hadde blitt tatt dagen før, så oppgaven min var bare å sjekke diverse blomster som trengte gjennomsnittlig mere vann.

Resten av dagen holdt jeg på å lage grupper, som vi skal selge til både morsdagen og valentinsdagen. Måtte først og fremt registrere ut diverse produkter jeg skulle lage, så lage gruppene og registrere pris.

På slutten av dagen tok jeg ut søppel og banka sammen konteiner  som stengevakten ikke trengte,  ,deretter telte opp kassa mi og stemplet meg ut 






Comments

Popular posts from this blog

Uke 19

Uke 20

Uke 38